9 Mayıs 2022 Pazartesi

Flash oynatmak SWF Dosyası açmak

Tarih 09.05.2022 swf dosyaları emekli olalı 1 yıl oldu şaka şaka ne kadar oldu bilmiyorum az önce adobe de idim sayfaları gezerken bir yazı dikkatimi çekti swf emekli oldu yazıyordu şaşırdım

beklemediğim bir şeydi. İnsan bu gibi durumlarda şöyle bir beklenti içerisin de oluyor tamam desteği kesin tamam tamam ama swf de geldiği yerde dursun güncellenmesin yada gelişmesin ama benim elimdeki nostaljik oyunlar olsun vs... de istediğim zaman açabileceğim küçük bir uygulama adobenin sitelerinin kıyında köşesin de kalsın düşüncesindeydim. Birden pat diye biz artık bu işi bitirdik bir çağ kapandı ne bileyim tuhaf neyse. San ki habersiz elektrik kesintisi gibi şikayet eder gibi oldu adamlar kaç senedir projeye son 1 yıl son 5 ay çok uyardılar sıkıntı yok konuya dönelim.

Şimdi adamlar bir projeye başlamış bu adamlar başka adamlar adobe değil, bu swf dosyaları elimiz de kaldı ya onları kullanabilmemiz için küçük bir yazılım yapmışlar ben indirdim kurdum çalıştı işimi gördü elimdeki swf leri açtım oynadım ✨ çok mutluyum.

Yanlız şu varki programı test etmedim sizde çalışır mı bilmiyorum denemeniz gerekecek, olursa yazarsınız olmaz ise de bakarız çaresine diyemem çünkü yazılım işi odun taşımaya benzemiyor ucundan tutayım.

Sanal makinede denemek çalıştığına kanaat getirdik den sonra paylaşmayı çok istedim ama virtualbox hata verdi şuan saat çok geç ve ben bu sevinç li halim ile paylamak istedim. Bir umut işte belki nette ilk konu olur da tıklanma rekoru mu kırarım bu paylaşımla 😐

Sitemizin adı ruffle türkçe de fırfır demek ama bir fırıldaklık yok ben önce tarayıcı eklentisi olarak crome'a yükledim ama işim tarayıcı ile değil baktım sitesinden açıklamalarında bahsedilen masaüstü uygulamaları da varmış sitelerinde destek olun yayın herkese söyleyin biz swf yi destekliyoruz diyorlar bakalım ne kadar sürecek neyse şu an çalışıyor.

öncelikle siteden indirin zaten ne oldunu anlamadan işiniz görülmüş olucak kurulum dosyası kurulum gerektirmeden açılıp swf yi oynatmaya başlıyor. Mükemmel hızlı adobe den iyi başarmış adamlar işi.

Birazda adamların sitesinden önemli birkaç yazı kopyalı cam kim okucak sa.

Tarayıcı uzantısını yükleme bu kısım bana lazım değil. 

Flash içeriği olan ancak Ruffle kullanmayan web sitelerini ziyaret ediyorsanız veya her web sitesinde Ruffle'ın en yeni ve en iyi sürümünü kullandığınızdan emin olmak istiyorsanız, t1arayıcı uzantımız tam size göre!

Ruffle'ı Chrome, Edge, Opera ve Brave gibi Chromium tabanlı tarayıcılara yüklemenin en kolay yolu Chrome Web Mağazası'ndan geçiyor. Ruffle'ı Firefox'a kurmanın en kolay yolu addons.mozilla.org'dur. Ayrıca, en son yeni özellikleri test etmek için kullanabileceğiniz imzasız gece uzantıları da sunuyoruz. Bunları kullanmak için öncelikle indirmelerimizden tarayıcınıza uygun olanı indirin ve ardından manuel olarak kurun.

Masaüstü uygulamasını kullanma

Bilgisayarınızda Flash içeriğini arada bir tarayıcı olmadan çalıştırmak istiyorsanız, orijinal Meat Boy'u oynarken bu ekstra kareleri elde etmek için GPU'nuzdan ve sistem kaynaklarından tam olarak yararlanacak yerel uygulamalarımız var.

Şu anda çoğu seçeneğe komut satırı üzerinden erişiliyor, ancak kullanım kolaylığı için yakında bir GUI geliştirmeyi düşünüyoruz. Öncelikle, indirmelerimizden işletim sisteminize uygun yürütülebilir dosyayı indirin.

Ruffle'ı kullanmak için yürütülebilir dosyaya çift tıklayın ve oynatmak istediğiniz SWF dosyasını seçin. ruffle filename.swf Alternatif olarak, veya gibi bir komut yazın ruffle https://example.com/filename.swf. Bu dosyanın nasıl oynatılacağını kontrol etmek istiyorsanız daha gelişmiş seçenekler de sunuyoruz. Kullanılabilir seçeneklerin tamamını görüntülemek için çalıştırın ruffle --help.

Geliştirici ve İndirme sitesi : buradan Buyurun.

Yükleniyor

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..

0 adet mesaj var:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler enkısa zamanda incelenip yayınlanacaktır.

 

Duyuru

Dikkat!!!
Bloğumuzda bulunan materyaller diğer
kaynak siteler aracılığı ile çoğu
denenmiş olup paylaşılması yararlı
görülen paylaşımlardır. Her halukarda
olası bir problem sonucunda blog yazarı
sorumlu değildir tüm sorumluluk
kullanana aittir.
MandoTeam

Bu ay en çok okunan

MandoTeam Blog-Map