15 Mayıs 2022 Pazar

Bölgesel video kayıt

İşim için kısa video çekmem gerekiyordu elimde bulunan imkanlar dan faydalandım ve video mu çektim. Daha sonra kısacık bir video için bu kadar

devasa data birikintisi nedir diye düşündüm ve ardından araştırmaya başladım aradığım şey basit olmalıydı çabuk işimi halledebilmem için hızlı olmalıydı ve kontrol bende olmalıydı.

Biliyorum çok şey istiyorum  ama ücretsiz olması benim için olmaz ise olmazlardan  😋 velhasıl buldum zaten bulduğum programın açıklamalarını sitesinden kopyaladığım gibi aşağıya yapıştıracağım okursanız eğer bu paylaşımı neden yaptığımı nekadar faydalı olduğunu siizde anlarsınız.

Bir Düğme ile Ekranı Kaydet

Bu akıllı ekran kaydedici web tabanlıdır, yani kaydı yapmak için bilgisayarınıza ekran görüntüsü yazılımı indirmeniz gerekmez. Bunun yerine, bu ücretsiz çevrimiçi ekran kaydediciyi web'inizde açmanız yeterlidir.

Çıktı Formatları
Videoları MP4, WMV, AVI, FLV, MPEG, VOB, ASF ve GIF'e aktarın
senaryolar
Video akışı, kendi kendini gösterme, canlı sohbet ve daha fazlası dahil olmak üzere her türlü etkinliği ekranınıza kaydedin.

Esnek Ekran Yakalama

Aktiviteyi kaydetmek için özelleştirilmiş bir bölge seçebilir veya tüm ekranı kaydetmeyi seçebilirsiniz. Dilerseniz web kamera kaydı için de kullanabilirsiniz.

Kayıt Sırasında Web Kamerasını Yerleştirin

Bu web kamerası kaydedici, Skype, GoToMeeting ve diğerleri gibi popüler sohbet hizmetlerini kullanarak birden fazla web kamerası

 videosunu yan yana kaydetmenize izin vererek hayatınızı kolaylaştırır. Ayrıca, tam gereksinimlerinizi karşılamak için kamera resmini yeniden boyutlandırabilirsiniz.

Yükleniyor

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..

0 adet mesaj var:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler enkısa zamanda incelenip yayınlanacaktır.

 

Duyuru

Dikkat!!!
Bloğumuzda bulunan materyaller diğer
kaynak siteler aracılığı ile çoğu
denenmiş olup paylaşılması yararlı
görülen paylaşımlardır. Her halukarda
olası bir problem sonucunda blog yazarı
sorumlu değildir tüm sorumluluk
kullanana aittir.
MandoTeam

Bu ay en çok okunan

MandoTeam Blog-Map