2 Kasım 2012 Cuma

Tropheus Kasakalave Yavrularim


Yaklaşık 1sene önce beslemeye başladığım Tropheus yavrularım artık yumurta alıp atmaya

başladı
böyle giderse birkaç ay sonra yavru almaya başlayabilirim derken havalar birden soğudu dahada meraklanmaya başladım acaba bu kış yavru
alabilecekmiyim? Tabiki yavrualmanın verdiği haz ayrı fakat Kasakalavelerimi çok seviyorum şımarık çocuk gibi akvaryumda elimsende oynamaları beni mutlu ediyor durmadan bir birlerini kovalayıp berrak suyun içinde dans edişleri içime huzur veriyor. 

    Beslemeye ilk kararımı verdiğimde damızlık yani erişimini tamamlamış kasakalave almam için ısrar edenleri dinlemediğime seviniyorum çünki onlar benim gözümün önünde gelişimini tamamlayıp erişkinliğe ermelerinin ve sağlıklı olmalarının mutluluğu bir yana yavrulamaya başladıklarında neler hissedeceğimi merakla ve sabırla bekliyorum ilk geldikleri gün dün gibi gözümün önünde koca akvaryumda hepsi akvaryumun sağ köşesinden 1 hafya hiç ayrılmamışlardı kokup duruyorlardı şimdi 120 x 55 lik akvaryum dar geliyor umarım benimle olmaktan mutludurlar  ben onların benimle olmasından mutluyum

Bunlar şuanki resimleri ve akvaryumum.

Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim


Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim


Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim


Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim

Tropheus Kasakalave Yavrularim


Tropheus Kasakalave Yavrularim

Yükleniyor

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..

0 adet mesaj var:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler enkısa zamanda incelenip yayınlanacaktır.

 

Duyuru

Dikkat!!!
Bloğumuzda bulunan materyaller diğer
kaynak siteler aracılığı ile çoğu
denenmiş olup paylaşılması yararlı
görülen paylaşımlardır. Her halukarda
olası bir problem sonucunda blog yazarı
sorumlu değildir tüm sorumluluk
kullanana aittir.
MandoTeam

Bu ay en çok okunan

MandoTeam Blog-Map