31 Mart 2021 Çarşamba

A50 wifi bağlanmıyor


SAMSUNG A50 telefonunuza gelen son Andiroid 11 güncellemesi ile karşımıza çıkan Wifi (internet olmadan bağlı) sorunun çözümü.

Aşağıdaki ayarlardan sonra telefonunuzda sıfırlanacak olan ayarlar şu şekildedir:

Ağ ayarlarını sıfırlama:

  • Arka plan veri senkronizasyonuna izin verir.
  • Mobil veri sınırlandırmalarını temizler.
  • Tüm Wi-Fi ☻ SSID’leri siler.
  • Data internet erişimi için yapılan tüm bağlantılar devre dışı kalır.
  • Eşleştirilen cihazların kaydı silinir.
  • Tüm uygulama veri sınırlandırmalarını kaldırır.
  • Şebeke seçme modunu otomatiğe alır.
  • Tercih edilen ağ türünü, mevcut en iyi moda alır.
  • Uçak modunu kapatır.
  • Bluetooth ☺ özelliğini açar.
  • Veri dolaşımını kapatır.
  • Mobil veri paylaşımını (hotspot) kapatır.
  • VPN özelliğini kapatır.
  • Mobil veriyi açar.
  • Wi-Fi ♥ özelliğini açar.

Hazırsak başlayalım:

1. Adım: Git ayarlar

2. Adım: Aşağı kaydırın ve dokunun Genel Müdürlük

3. Adım: Dokunmak Sıfırla

4. Adım: Dokunmak Ağ Ayarları Sıfırlama

5. Adım: Dokunmak Ayarları Sıfırla

6. Adım: Dokunmak Ayarları tekrar sıfırlayın İşlemin tamamlanmasını bekleyin.

Şimdi WiFi'ye gidin ve Samsung cihazlarınızdaki Wi-Fi ağı ile kullanıcı adınız ve şifrenizle oturum açın.

Yükleniyor

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..

0 adet mesaj var:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler enkısa zamanda incelenip yayınlanacaktır.

 

Duyuru

Dikkat!!!
Bloğumuzda bulunan materyaller diğer
kaynak siteler aracılığı ile çoğu
denenmiş olup paylaşılması yararlı
görülen paylaşımlardır. Her halukarda
olası bir problem sonucunda blog yazarı
sorumlu değildir tüm sorumluluk
kullanana aittir.
MandoTeam

Bu ay en çok okunan

MandoTeam Blog-Map