21 Haziran 2022 Salı

Blogger icon ekleme (FontAwesome )

Blogger icon eklemek

Blogger FontAwesome Kit eklentisi kurulumu nu anlatacağım.

ÖRNEK İKONLAR:

Bu günlerde çokca görüp özendiğim estetik ikonları bende blog'um da kullanmayı istedim.

Biraz araştırma yaptım fakat araştırmalarımı nasıl yapacağımı nereden başlayacağımı bile bilmiyorum. Başarısız birkaç denemeden sonra olmayacağına kanaat getirip vaz geçtim hem de iki kere, ve yine sörf yaparken okuduğum makale bana ilham verdi uyguladım oldu fakat oda yetersizdi bu seferde güncellemelere takıldım. Bu şeyler nasıl güncellenir? ki. Seçtiğim ikonu ekliyorum soru işareti olarak görünüyor başka seçiyorum görünüyor ama görünenin benim için anlamı yok hehe sinirlenmeye başlıyorum falan tekrar vaz geçeceğim derken bir çay içip baştan başlıyorum, sizin için yazdığım ikinci makalem bu diğerini sildim :/

Bir sürü soru işareti kafamda anlamsız dönüyor:

  1. Sorun ne?
  2. Ne diye google de sonumun çözümünü araştırmalıyım.
  3. Yapmak istediğim şeyin yani modun türkçe karşılığı ismi nedir?
  4. Kaç türü var kaç sitesi var var da var oooo ....
Hani bazen ismini duyarız ama bize bir şey ifade etmez ya o şey her neyse bilmediğimiz bir şey olduğu için bilincimizde bir değeri yoktur ya :) artık bilincimizde var FontAwesome süslü artistik ikon ekleme işine yarayan kodlar topluluğu. Bu yazıyı yazarken başlık bulmak zor olmadı çünkü yazımızın konusu olan FontAwesome'in ne olduğunu ve isminin ne anlamı olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım ve lakin uygulamamızın sonunda sizin de şık görünen ikonlarınız sitenizi süsleyecek. Konuyu daha da uzatmadan başlayalım.

İlk adım

Buradan FontAwesome sitesine gidip üye olmamız gerekli, bu yazı ile ilgilenen biri nasıl üye olunur bilir diye düşünüyorum bu kısmı hızlı geçelim.

Üye olduğunuzu farz ederek anlatımıma devam ediyorum.

1- Üye olduğumuza göre e-mail ve şifremiz ile siteye giriş yapıyoruz.

FontAwesome

2- Açılan sayfada Kits başlığının sağında Manage Kits butonuna tıklıyoruz.

FontAwesome

3- Açılan sayfada Create Your First Kit butonuna tıklıyoruz

FontAwesome

4- Ve mutlu son, karşımızda sitemize eklememiz gereken kodu bize verdi. Kodumuzu kopyalayıp sitemizin html kodlarının arasına </head>

tag'ının hemen üstüne yapıştırıyoruz ve kayıt et deyip çıkalım. Artık yapmanız gereken sitedeki 2009 adet free yani ücretsiz ikonun tadını çıkarın, aralarında hareketli olanlarda var sitenizi güzelleştireceğine eminim.
FontAwesome

Bu arada bir ayrıntı var herşeyi hallettiğinize göre isterseniz ürettiğiniz kodun sadece sizin sitenizde çalışmasını isteyebilirsiniz bunun için setting kısmından Domain inizi eklemeniz gerekiyor. Alttaki resimde göstermeye çalıştım.

FontAwesome

Kullanabileceğiniz ikonlardan bağzıları alttaki gibidir.

FontAwesome Fontawesome Bkz images ÖRNEK İKONLAR:

Yükleniyor

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..

0 adet mesaj var:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler enkısa zamanda incelenip yayınlanacaktır.

 

Duyuru

Dikkat!!!
Bloğumuzda bulunan materyaller diğer
kaynak siteler aracılığı ile çoğu
denenmiş olup paylaşılması yararlı
görülen paylaşımlardır. Her halukarda
olası bir problem sonucunda blog yazarı
sorumlu değildir tüm sorumluluk
kullanana aittir.
MandoTeam

Bu ay en çok okunan

MandoTeam Blog-Map